1directionfanfics

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Never let go Prolog

Av Me :P - 10 november 2012 21:44

Louize, eller Liz som hon kallas är en tjej med en mamma som knarkar och en pappa som inte finns längre. Efter pappans död så hittade Liz's mamma en ny man som bara dricker och tänker på sig själv, han slår både Liz och hennes mamma om dom inte lyder honom. Hans regler gäller annars blir det knytnäve säger han så fort Liz säger emot. Hon håller sig ifrån resten av klassen och försöker komma på ett sätt att rymma från det fängelse alla kallar hem. Liz ''låtsas pappa'' följer henne till skolan och kommer och hämtar henne direkt när hon ifall hon skulle rymma eller springa bort. Liz har skrivit i en liten bok med brunt torkat läder som omslag, där i skriver hon alla planer för att rymma hon kan komma på, även om dom innerbär döden. Hon har bett sin mamma att hon ska få gå, men hon bara slår henne och skriker på henne att gå upp på sitt rum, under sin säng som är en gammal skinn soffa har hon en liten låda med lås, där i gömmer hon sin lilla dagbok. En dag kommer hon på hur hon kan komma ifrån allt, men det kommer bli farligt...

___________________________________________________________________________________________

Hoppas ni gillar prologen :) Kram'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Me :P - 10 november 2012 23:12

Liz's perspektiv:Jag slängde ner min bok i väskan och sprang ner för trappen, jag tog på mig mina gammla slitna skor. Jag började gå ut mot grinden när jag hör Per ropa ''vänta där så jag kan ta på mig mina skor och jacka''. Jag står och pillar på gr...

Presentation


Kommentera gärna vad ni tycker!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards